loading...
حامد فیلم -دانلود فیلم جدید
خرید شارژآنلاین از حامد فیلم
آنلاین خرید کنید
آنلاین شارژکنید
همین الان کلیک کنید!!!

admin بازدید : 105 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود قسمت شانزدهم ۱۶ سریال بگو که هستم با لینک مستقیم

دانلود سریال بسیار زیبای بگو که هستم قسمت شانزدهم

دانلود قسمت ۱۶ بگو که هستم با کیفیت خوب دانلود قسمت شانزدهم سریال بگو که هشتم

دانلود تمام  برنامه ها و سریال های ماه رمضان در حامد فیلم

ماه مبارک رمضان را با حامد فیلم همراه باشید

:: ویژه ماه مبارک رمضان ::

 

 

 

 


 

نام سریال : بگو که هستم

گروه فیلم : اجتماعی/طنز

سال تولید : ۱۳۹۳

کارگردان : اکبر منصور فلاح

هنرپیشگان : جهانبخش سلطانی، پرستو گلستانی، مهدی امینی خواه، محمد الهی، پوراندخت مهیمن، کاظم افردنیا، مهدی باقر بیگی، محمد علی میاندار، شیرین حمدی، نرگس صابری، مهدی شهداد، احسان جانمی و مینا فرامرزی

خلاصه سریال : «بگو که هستم» با ژانرطنز و اجتماعی داستان زندگی مراد با بازی سلطانی است که بعد از چندین بار که خانه را ترک کرده، به خانه‌اش مراجعه می‌کند و متوجه می‌شود که همسرش با بازی مهیمن و فرزندش خانه اجاره‌ای را ترک کرده و به مکان نامعلومی رفته‌اند

 

———————————–

دانلود سریال بگو که هستم قسمت ۱۶

لینک مستقیم

—————————————–

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
حامد فیلم

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درمورد سایت ما چیست؟
    ساخت شعر و بیت
    کدهای اختصاصی

    مبلغ به ریال :

    درخواست فیلم و سریال