loading...
حامد فیلم -دانلود فیلم جدید
خرید شارژآنلاین از حامد فیلم
آنلاین خرید کنید
آنلاین شارژکنید
همین الان کلیک کنید!!!

admin بازدید : 89 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود سریال جدید و بسیار زیبای بگو که هستم

دانلود سریال ایرانی جذاب و دیدنی بگو که هستم با کیفیت عالی

دانلود سریال بگو که هستم قسمت ۱۸

قسمت هجدهم سریال بگو که هستم اضافه شد

 

 

 


 

سریال بگو که هستم

پخش : شبکه شما

کارگردان : اکبر منصور فلاح

ژانر : اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۳

محصول : ایران

بازیگران : جهانبخش سلطانی، پرستو گلستانی، مهدی امینی خواه، محمد الهی، پوراندخت مهیمن، کاظم افردنیا، مهدی باقر بیگی، محمد علی میاندار، شیرین حمدی، نرگس صابری، مهدی شهداد، احسان جانمی و مینا فرامرزی و…

خلاصه داستان : «بگو که هستم» با ژانرطنز و اجتماعی داستان زندگی مراد با بازی سلطانی است که بعد از چندین بار که خانه را ترک کرده، به خانه‌اش مراجعه می‌کند و متوجه می‌شود که همسرش با …

 

قسمت ۱۸ لینک مستقیم    Uploadboy    Hexupload    Rioupload    Filemoney    Uploadbaz

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
حامد فیلم

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درمورد سایت ما چیست؟
    ساخت شعر و بیت
    کدهای اختصاصی

    مبلغ به ریال :

    درخواست فیلم و سریال