loading...
حامد فیلم -دانلود فیلم جدید
خرید شارژآنلاین از حامد فیلم
آنلاین خرید کنید
آنلاین شارژکنید
همین الان کلیک کنید!!!

admin بازدید : 97 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود قسمت ششم 6 سریال بگو که هستم با لینک مستقیم

دانلود سریال بسیار زیبای بگو که هستم قسمت ششم

دانلود قسمت 6 بگو که هستم با کیفیت خوب دانلود قسمت ششم سریال بگو که هستم

دانلود تمام  برنامه ها و سریال های ماه رمضان در حامد فیلم

ماه مبارک رمضان را با حامد فیلم همراه باشید

:: ویژه ماه مبارک رمضان ::


 

نام سریال : بگو که هستم

گروه فیلم : اجتماعی/طنز

سال تولید : ۱۳۹۳

کارگردان : اکبر منصور فلاح

هنرپیشگان : جهانبخش سلطانی، پرستو گلستانی، مهدی امینی خواه، محمد الهی، پوراندخت مهیمن، کاظم افردنیا، مهدی باقر بیگی، محمد علی میاندار، شیرین حمدی، نرگس صابری، مهدی شهداد، احسان جانمی و مینا فرامرزی

خلاصه سریال : «بگو که هستم» با ژانرطنز و اجتماعی داستان زندگی مراد با بازی سلطانی است که بعد از چندین بار که خانه را ترک کرده، به خانه‌اش مراجعه می‌کند و متوجه می‌شود که همسرش با بازی مهیمن و فرزندش خانه اجاره‌ای را ترک کرده و به مکان نامعلومی رفته‌اند

————————————————————————————–

لینک مستقیم

————————————————————————————–

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
حامد فیلم

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درمورد سایت ما چیست؟
    ساخت شعر و بیت
    کدهای اختصاصی

    مبلغ به ریال :

    درخواست فیلم و سریال